چاپ پیکسل

ساخت وبلاگ

چاپ پیکسل :

چاپ روی پیکسل  دارای یک لمینیت براق در بالا برای محافظت از تصاویر چاپ شده است که می تواند به عنوان یک هدیه برتر و همچنین یک یادبود خدمت کند.

ما طرح های آماده  را برای انتخاب شما نیز داریم ، اگر از نحوه طراحی مطمئن نیستید ، طرح های انگیزشی / پاداش  را انتخاب کنید و مقدار و اندازهپیکسل های مورد نیاز را به ما اطلاع دهید! ساده است!این پیکسل ها  برای پاداش دادن و تشویق کارمندان ، دوستان ، همسالان ، همکاران ، کودکان مدرسه ای و بچه ها بخاطر برخورد خوب ، رفتار ، نظم و روش  عالی است. آنها را دوست خواهند داشت!

چاپ پیکسل

چاپ پیکسل روش خوبی برای به نمایش گذاشتن نام تجاری یا ابراز وجود خود به روشی حداقلی و ظریف هستند ، هرچند که تأثیر ماندگاری را ایجاد می کند.در حال حاضر ، مقرون به صرفه ترین محصول  تبلیغاتی موثر پیکسل است. 

چاپ پیکسل خود را با قیمت عمده در نوین گرافیک  چاپ کنید! ما با ماشین آلات موجود و نیروی کار مجرب بیش از هزار پیکسل چاپ شده را در روز به کل ایران تولید و عرضه می کنیم.چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با عرضه مواد خام پیکسل و خدمات چاپ پیکسل سفارشی ، کمترین  قیمت رقابتی را ارائه می دهیم.ما آماده هستیم تا با 24 ساعت درخواست تحویل فوری به کل ایران سفارش شما را تحویل دهیم برای اطلاعات بیشتر اکنون با ما 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:47

چاپ روی لیوان با عکس/نوشته/لوگو دلخواه:

از چاپ لیوان سفید ما استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما عاشق قهوه داغ ، چای یا شکلات هستیم. افرادی که لیوان چاپ زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.

چاپ ماگ

چاپ روی لیوان تا حد زیادی در بازار شرکت های بزرگ محصولات تبلیغاتی نقش مهمی دارد. این مورد تبلیغاتی منحصر به فرد را می توان در هر رنگ ، متن ، تصویر قابل تصور  چاپ کرد. مردم چاپ لوگو روی لیوان رادر قطارها ، هواپیماها یا اتومبیل ها حمل می کنند.  از آنها به محل کار و بازگشت استفاده می کنند. این فقط تعداد اندکی روش برای گسترش نام تجاری شما در میان طیف گسترده ای از مشتریان است.تعداد دفعات استفاده از این لیوان های چاپی سفارشی در مقایسه با قیمت بسیار زیاداست.چاپ روی لیوان  یکی از هدایای ایده آل برای شما عزیزان است. ماگ اغلب به صورت روزمره استفاده می شود تا کسی که هدیه می دهد در ذهن عزیز باشد.

از خدمات چاپ لیوان نوین گرافیک  استفاده کنید تا لیوانهای چشمگیری ایجاد کنید که از یک عکس ، یک رویداد یا یک شخص خاطره ای ایجاد می کند و آنها را جزئی از زندگی روزمره می کند.

شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک انواع مختلف لیوان مانند لیوان قهوه استاندارد ، لیوان جادوی سیاه ( تغییر رنگ) ، لیوان تبلیغاتی ، لیوان رنگی و موارد دیگر را ارائه می دهیم.برای ثبت سفارش و مشاوره کاری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا به همین شماره در واتساپ یا تگرام پیام دهید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ اختصاصی روی ماگ, چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:44

چاپ پیکسل :

چاپ روی پیکسل در ایالات متحده در سال 1896 ثبت اختراع شد .پیکسل ها قابل تنظیم دارای چاپ کامل رنگ و استیل بادوام در قسمت پشتی هستند.  آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا یک نشان ، لوگو ، متن یا نشان را از فاصله طولانی ، متوسط ​​و کوتاه به نمایش بگذارند.

موارد استفاده از چاپ پیکسل : ایده آل برای بازاریابی ، سازمان ها ، مشاغل ، گروه ها و رویدادها. مدارس ,بخش های دولتی ,جمع آوری کمک مالی و...

ایده های زیادی وجود دارد که می توانیم آنها را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای شرکت یا محصولات خود ارائه دهیم. نشان های دکمه ای با آرم شرکت یا رویداد یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی در صنعت چاپ هدیه برای تبلیغات است.

چاپ پیکسل

از آنجا که این روزها چاپ روی پیکسل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، در چاپ برخی با شخصیت ها ، چهره های خنده دار و سلفی بارگذاری تصویر و افزودن متن یا عبارت کوچک به آن ،پیکسل را چاپ کنید. با سنجاق زدن دکمه های خود روی لباس ، کلاه ، کوله پشتی ، یا کیف پول خود را بیان کنید! با سنجاق زدن پیکسل خود روی لباس ، کلاه ، کوله پشتی ، یا کیف پول و...، مطمئناً در میان دانشجوها یا دوستان مدرسه منحصربفرد خواهید بود.

چاپ پیکسل و ملزومات چاپ پیکسل مانند: دستگاه پیکسل ,مواد خام پیکسل,قالب پیکسل , کاتر پیکسل ,پرینتر, کاغذ ,چسب و... در شرکت نوین گرافیک موجود است با 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:27

چاپ کلاه:

در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک روش های زیادی برای به نمایش گذاشتن طرح ها یا لوگو شرکت شما وجود دارد .ما بهترین طراحان گرافیک را داریم که همیشه مشتاق شروع طراحی جدید چاپ کلاه برای همه مشتریان گرامی هستند.ما به طرح های با کیفیت خود افتخار می کنیم و اهمیت یک طراحی قابل اجرا در مشخصات چاپ کلاه را کاملاً درک می کنیم.  بسیاری از لوازم جانبی مختلف وجود دارد که شاید بلافاصله به آنها فکر نکنید که می توانند منجر به برخی از چیزهای جالب شوند. نوین گرافیک می تواند محلی برای شما باشد که چیزهای جذاب و متفاوت را روی اجسام چاپ کنید. که یکی از این اجسام چاپ روی کلاه است.نواحی معمولی که برای چاپ صفحه کلاه استفاده می کنیم قسمت جلو و در صورت صاف بودن بعضی مواقع بند عقب است.شما فقط رنگ کلاه را انتخاب کنید ما به شما بهترین طراحی را می دهیم که روی هر کلاه مشاهده میکنید.

چاپ کلاه

موارد استفاده از چاپ کلاه:

کمپین های انتخاباتی

تیمهای ورزشی

گروه های دوستی 

و...

 

 

 

برای کلیه خدمات چاپ کلاه سفارشی ، چاپ کلاه شرکتی و ... بهترین شرکت چاپ کلاه نوین گرافیک برای همه سفارشات آنلاین و حضوری برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پرچم تبلیغاتی,چاپ پرچم,چاپ کلاه,چاپ عکس روی کلاه,کلاه با چاپ اختصاصی,چاپ لوگو روی کلاه,چاپ کلاه تبلیغاتی,چاپ کلاه رنگی,چاپ هودی,چاپ پرچم,چاپ لباس,چاپ روی لباس,چاپ هودی مشکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:07

چاپ لباس :

اگر می خواهید یک مارک جدید جذاب را تبلیغ کنید یا می خواهید اقوام خود را برای عکسهای اینستاگرام در یک جمع خانواده ست کنید ، همیشه یک دلیل خوب برای چاپ تی شرت سفارشی خود وجود دارد.

چاپ روی تیشرت چگونه انجام میشود؟ ما همه موارد را در چاپ تی شرت بررسی خواهیم کرد ، از جمله تعیین مقدار و بودجه و انتخاب پارچه مناسب. ما در اینجا هستیم تا شما را در راه چاپ  مورد علاقه خود راهنمایی کنیم!

چاپ لباس

چاپ روی تیشرت سابلیمیشن :

چاپ روی تیشرت سابلیمیشن ، یک فناوری چاپ دیجیتال با استفاده از کارهای هنری تمام رنگی است که با لایه های پلی استر و روکش پلیمر کار می کند.از این فرآیند معمولاً برای چاپ روی لباس انجام میشود.

 در این فرآیند که در آن گرما و فشار به یک ماده جامد وارد می شود و بدون عبور از فاز مایع از طریق واکنش گرما ، آن را به گاز تبدیل می کند. برای تجارت  چاپ تیشرت باید ایناین وسایل را تهیه کرد:

1-تیشرت مخصوص چاپ

2-کاغذ

3-پرینترجوهرافشان اپسون

4-چسب ضد حرارت

5-دستگاه چاپ سابلیمیشن

برای انتقال تصویر از کاغذ به زیرلایه ، به یک فرآیند فشار حرارتی نیاز دارد که ترکیبی از زمان ، دما و فشار باشد.فشار گرما این ترکیب خاص را که می تواند بسته به زیرلایه تغییر کند ، اعمال می کند تا رنگهای تصعید را در سطح مولکولی به زیر لایه منتقل کند.نتیجه نهایی فرآیند، چاپ  دائمی ، با وضوح بالا و تمام رنگ است.  در شرایط عادی ، چاپها ترک نخواهند خورد ، از بین نمی روند یا از پوست جدا نمی شوند.

قیمت محصولات را بدلیل نوسانات ارز دقیق نمیتوان گفت لطفا یک پیام در واتساپ 09904534705 بفرستید قیمتها روزانه برای شما ارسال میشود.

در شرکت نوین گرافیک از چاپ روی تیشرت گرفته تا مواد اولیه ، ما می توانیم تمام نیازهای تجاری شما را برآورده کنیم برای ثبت و هرگونه اطلاعات با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ روی لباس شیراز, چاپ روی لباس کار, چاپ روی لباس کرمان, چاپ روی لباس کرمانشاه, چاپ روی لباس کیش, چاپ روی لباس گلستان, چاپ روی لباس نوین گرافیک, چاپ روی لباس یزد, چاپ سابلومیشن, چاپ سابلومیشن چیست؟, چاپ سابلومیشن روی تیشرت, چاپ سابلومیشن روی لباس, چاپ طرح بچه گانه روی لباس, چاپ طرح شما روی لباس, چاپ عکس دلخواه روی لباس, چاپ عکس روی لباس, چاپ لباس, چاپ لباس اختصاصی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:20

چاپ پیکسل :

در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک بلند بگو ، با افتخار بگو و با سبک بگو! شخصیت خود ، فرهنگ خود ، افکار سیاسی و اعتقادات خود را ابراز کنید و یا شرکت خود را با چاپ روی پیکسل دهید. چاپ روی پیکسل دلخواه و دلپذیر خود را ایجاد کنید تا به لباس شما رنگ اضافه کند ، مانند کت ، کلاه یا کیف و ...با طراحی پیکسل خود با نقل قول از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود ، متن آهنگ یا گروه مورد علاقه خود ، نقل قول ها یا گفته های خنده دار از اینترنت یا اضافه کردن عکس های مورد علاقه خود به حتی طرح های خود ، پیکسل چاپ شده شما می تواند به عنوان بیانیه مد عمل کند. یا هنگامی که شما و کارمندانتان آن را در یک رویداد بازاریابی یا نمایشگاه تجاری استفاده می کنید ، به عنوان یک ابزار بازاریابی برای شرکت خود استفاده کنید. پس از افزودن تصاویر و کارهای هنری ، می توانید متن نیز اضافه کنید ، چاپ پیکسل سوزنی  خود را با یک خط مورد علاقه از گروه موسیقی یا فیلم ارزشمند خود سفارشی کنید. پیکسل سنجاقی  خود را بسازید که نشان دهنده علایق شما باشد - قطعاً چند مکالمه شروع می شود و حتی می توانید با پیدا کردن چند دوست جدید یا با نمایندگی شرکت خود ، می توانید به بازاریابی تجارت خود کمک کرده و مشتریان جدیدی را هنگام استفاده در نمایشگاه ها به دست آورید. !وقتی در بیرون از خانه یا محل کار خود هستید ، آنها را به راحتی در مدرسه بپوشید ، یا آنها را به کیف ، روسری یا بخشی از لباس کار دلخواه خود بچسبانید تا نام تجاری خود را به نمایش بگذارید یا به بازار عرضه کنید. از آنجا که چاپ روی پیکسل به خوبی قابل مشاهده هستند ،چاپ پیکسل  خود را با آرم ، شعارها و مارک تجاری خود در قسمت جلویی چاپ کنید تا هر کجا که بروید ، با ظرافت تجارت خود را ارتقا دهید و مشتریان بالقوه و مشتریان شما نگاهی به پیکسل  منحصر به فرد شما می اندازند.

چاپ پیکسل

یک مطالعه انجام شده در مورد اثربخشی محصولات تبلیغاتی نشان داد که وقتی مشاغل از محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده می کنند ، در مقایسه با سایر اشکال کمپین های سنتی ، بازدهی بهتری از پول خود دریافت می کنند. دلیل این امر این است که هر کاربری که می خواهد از کالای تبلیغاتی استفاده کند یک بیلبورد راهپیماست که دامنه وسعت بیشتری دارد.

با چاپ روی پیکسل  خود می توانید به ایجاد آگاهی بیشتر برای یک هدف خیرخواهانه ، کمپین خیرخواهانه یا عقایدی که می خواهید حمایت خود را در آن نشان دهید کمک کنید.

 

ما یک تیم از افرادحرفه ای هستیم که هدف آنها بهبود زندگی همه از طریق محصولات و خدمات چاپ است. شرکت چاپ رو تبلیغات نوین گرافیک محصولات عالی را برای رفع نیازهای  شما تولید می کند.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:35

کدام تکنیک برای چاپ روی کلاه مناسب تر است ، جذاب ترین طرح را ایجاد می کند و هم برای مشتری و هم برای فروشگاه شما مقرون به صرفه است؟

چاپ سابلیمیشن می تواند گزینه ایده آل باشد چاپ سابلیمیشن  یکی از پرطرفدارترین تکنیک ها است که باعث خلاقیت محصولات قابل چاپ مانند کلاه و انواع دیگر محصولات چاپی به سطح جدیدی می شود. چاپ روی کلاه به شما این آزادی را می دهد که طرح های عالی ایجاد کنیدیکی از کاربردهای چاپ کلاه برای شرکت در هر رویداد ورزشی و استفاده تماشاگران از آنها با یک لوگو چاپ شده برای نشان دادن حمایت از ورزشکاران بسیار مناسب است.به عنوان ماده ای برای استراتژی تبلیغات استفاده می شود. با چاپ کلاه، می توانید هر تصویر ، متن  را مستقیماً روی محصول خود اعمال کنید.

چاپ کلاه

با استفاده از کلاه های سفارشی می توانید به راحتی یک لوگو شرکت را برداشته و روی کلاه بگذارید تا هر کجا که کلاه برود ، در معرض دید برندشما قرار بگیرید. شما می توانید به دلایل شرکتی ، به عنوان کالای تبلیغاتی یا کالاهای رایگان برای آرم خود ، آرم خود را بر روی آن قرار دهید ، یا می توانید طرح های مد و هنری بیشتری را روی کلاه خود قرار دهید. 

چاپ پرچم :

یکی از روش هائی که برای نمایش و نشان داده اقتدار آرم و لوگوی یک شرکت بکار میرود قرار دادن چاپ  پرچم آن شرکت بروی میز کارمندان است.مسلما این محصول زیبایی خاصی به دکوراسیون و ست محل کارتان می بخشد.بویژه پرچم های رومیزی در همایش ها و سمینارها درخشش خاصی را القا مینماید.چاپ و تبلیغات نوین گرافیک نسبت به چاپ لوگو، آرم و یا نوشته ی شما روی پرچم رومیزی اقدام می نماید.

چاپ پرچم

اکنون کلاه  پرچم خود را از طیف وسیعی از مدل ها و گزینه ها انتخاب کنید. طرح یالوگو خود را برای ما ارسال کنیدبرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پرچم تبلیغاتی,چاپ پرچم,چاپ کلاه,چاپ عکس روی کلاه,کلاه با چاپ اختصاصی,چاپ لوگو روی کلاه,چاپ کلاه تبلیغاتی,چاپ کلاه رنگی,چاپ هودی,چاپ پرچم,چاپ لباس,چاپ روی لباس,چاپ هودی مشکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:28

چاپ لیوان:

 

خلق آثار هنری خود می تواند تجربه ای بسیار ارزشمند باشد. اینکه یک شاهکار را تمام کرده اید ، قلم خود را می گذارید و نبوغ خلاقیت خود را تحسین می کنید کاملاً سرحال کننده است. 

در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک بیشتر از 20 رنگ مختلف لیوان هست که با توجه به سلیقه مشتری چاپ میشود.

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی  نوین گرافیک پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد. قیمت چاپ روی لیوان سرامیکی به دلیل پایین تر بودن هزینه  اولیه خود ماگ از سایر لیوان های سابلیمیشن قابل چاپ پایین تر است. کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد ، و نوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد. چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه برای معرفی شرکت و یا خدمات شما باشد.

چاپ روی لیوان حرارتی:

شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک چاپ وی لیوان حرارتی(جادویی) نیز انجام میشود که با ریختن مایعات داغ طرح چاپ شده نمایش داده میشود.

چاپ ماگ

اگر همیشه تعجب کرده اید که چگونه یک لیوان چاپ می شود ، پس به شما خواهیم گفت که چاپ عکس روی لیوان چگونه است:

چاپگرجوهرافشان

جوهر

کاغذچاپ

چسب ضدحرارت

دستگاه چاپ لیوان

ابتدا باید آنچه را که قرار است روی لیوان چاپ کنیم ، طراحی کنیم. اگر می خواهید از ورق های چاپA4 به طور کامل استفاده کنید ، می توانید حداکثر 3 طرح را در هر برگ قرار دهید. به یاد داشته باشید که تصویر آینه باید در گزینه های چاپگر شما فعال شود (اگر این گزینه در دسترس نیست ، قبل از چاپ آن طرح را بچرخانید).پس از چاپ ، طرح را با قیچی یا گیوتین برش دهید.کاغذ را دور لیوان قرار دهید ، آن را در وسط قرار دهید و آن را با نوار مقاوم در برابر حرارت ثابت کنید تا هنگام فشار دادن از هر حرکتی جلوگیری کنید.لیوان را دروندستگاه لیوان زن  قرار داده و روی فشار متوسط ​​تنظیم کنید.پس از اتمام زمان فشار ، کاغذ را به سرعت بردارید ، اما مراقب باشید خود را نسوزانید. 

 

برای ارتباط و ثبت سفارش چاپ لیوان نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ اختصاصی روی ماگ, چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:47

 با چاپ تمام رنگی نوین گرافیک  ، می توانید لیوان قهوه خود را طراحی کنید و یک پیام خاص ، تصویر سرگرم کننده یا هر دو اضافه کنید. یک عکس خاص به همراه داشته باشید و عزیز خود را در روز تولد ، فصل تعطیلات یا موارد خاص مانند عروسی و ... با هدیه ای سوپرایز کنید.

لیوان های سفارشی نیز می توانند یادداشت های خوبی برای اهدا به کارمندان و مشتریان در رویدادها و جشن ها باشند. 

 ارزان ترین و همچنین یک روش موثر برای تبلیغ شرکت شما ، از طریق محصولات تبلیغاتی است. استفاده از محصولات تبلیغاتی به عنوان یک روش عالی برای تبلیغ شرکت شما در نظر گرفته می شود. با کمک در نظر گرفتن محصولات ارزان قیمت مانندچاپ روی لیوان های سرامیکی ، می توانید روابط بسیار خوبی با مشتری برقرار کنید. همچنین کمک می کند تا به مشتریان خود نشان دهید که از آنها مراقبت می کنید.

چاپ لیوان

چاپ لیوان  (لیوان حرارتی – لیوان جادویی ) با عکس و طرح دلخواه شما میتواند گزینه بسیار عالی برای هدیه دادن به دوستانتان باشد .  چنین هدیه ای یاد و  خاطره شما را مدت ها در ذهن افراد باقی خواهد گذاشت  .

 

چاپ لیوان حرارتی جادویی

 

چاپ لیوان حرارتی یا لیوان جادویی جزء لیوان های پرطرفدار و خاص می باشد که به معنای واقعی جادویی است. ویژگی منحصر به فرد لیوان حرارتی یا لیوان جادویی این است که در حالت عادی رنگ لیوان مشکی است و هیچ طرحی بر روی آن معلوم نیست . اما بلافاصله بعد از ریختن مایع گرم ، رنگ لیوان تغییر میکند و طرحی که بر روی آن چاپ شده است قابل رویت می باشد .

 

مشخصات چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی :

 

جنس : سرامیک

 

نوع چاپ : سابلیمیشن حرارتی

 

رنگ لیوان : در حالت سرد مشکی و در حالت داغ سفید

 

دسته لیوان : مشکی حرارتی ساده

 

اندازه قابل چاپ : ۲۰x۹٫۵ سانتی متر

 

اندازه لیوان : ارتفاع لیوان ۹٫۵ سانت و قطر ۸ سانت

 

قابلیت شستشو : شستشو با ابر نرم و با دست

 

چاپ ماگ سرامیکی سفید به دلیل استفاده تبلیغاتی و قیمت مناسب و مهمتر از همه ایجاد رنگ فوق العاده برای طرح شما ، یکی از پرفروش ترین چاپ لیوان می باشد .

مشخصات چاپ روی لیوان سرامیکی سفید :

جنس  : سرامیک

 

نوع چاپ : سابلیمیشن حرارتی

 

رنگ لیوان : سفید شفاف و درخشنده

 

دسته لیوان : سفید ساده

 

اندازه قابل چاپ : ۲۰x۹٫۵ سانتی متر

 

ابعاد لیوان : ارتفاع لیوان ۹٫۵ سانت و قطر ۸ سانت

 

قابلیت شستشو : کاملا قابل شستشو

 

برای اطلاعات بیشتر از این محصول از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط 09904534705  باشید .

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ وتبلیغات نوین گرافیک ,چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان داخل ودسته رنگی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, چاپ روی لیوان سنندج, چاپ روی لیوان شیراز, چاپ روی لیوان شیشه ای, چاپ روی لیوان فوری, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:34

چاپ روی تیشرت : 

امروزه چاپ تیشرت یکی از روش های بسیار موثر و کارامد در تبلیغات می باشد.چاپ روی تی شرت درچاپ و تبلیغات نوین گرافیک  بر روی جنس ها و رنگ های متنوع وبا بالاترین کیفیت انجام می شود. چاپ تیشرت در نوین گرافیک به صورت تک هم انجام می شود. در این مجموعه شرایطی برای شما بزرگواران فراهم شده که مشتریان گرامی بتوانند بصورت آنلاین وحضوری تصاویر دلخواه ، شخصی ، لوگو و یا برند خود را ثبت و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

چاپ تیشرت

 

چاپ روی تیشرت سفید اسپان:

 

چاپ روی تیشرت سفید اسپان از جمله تی شرت های پرطرفدار و البته ارزان قیمت می باشد. مواد تشکیل دهنده تیشرت اسپان شامل ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد نخ پنبه می باشد. چاپ روی تیشرت اسپان به خورد پارچه می رود و کاملا قابل شستشو می باشد. چاپ تیشرت سفید اسپان در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به صورت تک و تیراژ انجام میشود. اگر برای طرح دلخواه خودتان به دنبال یک تیشرت با کیفیت هستید و یا برای معرفی شرکت ، لوگو و یا برند خود به دنبال تبلیغات موثر و البته ارزان قیمت می گردید قطعا می توانید برای یکی از گزینه ها به چاپ روی تیشرت سفید اسپان فکر کنید. 

مشخصات :

 

ابعاد قابل چاپ : ۲۰x30 و ۳۰x40 سانتیمیتر به صورت مستقیم

سایزهای تیشرت : S-M-L-XL-XXL

نوع یقه: گرد

رنگ تیشرت: سفید

روش شستشو : قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو

 

تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد:

تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد همواره از جمله پرفروش ترین تیشرت های چاپ وتبلیغات نوین گرافیک  بوده است. تیشرت مشکی تمام پنبه با استفاده از بهترین پارچه تمام پنبه و دوخت بسیار عالی می تواند انتخابی بسیار مناسب برای طرح دلخواه شما برای استفاده شخصی ، هدیه دادن و چاپ لوگو شرکتی و … باشد. چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای نیز به صورت کاتری و لیبلی متناسب طرح شما میسر می باشد. 

مشخصات :

 

ابعاد قابل چاپ : ۲۰x30 و ۳۰x40 سانتیمیتر به صورت غیر مستقیم

سایزهای تیشرت : M-L-XL-XXL

نوع یقه: گرد

رنگ تیشرت: مشکی

 قابل شستشو 

 

 این اعتقاد که رضایت مشتری به اندازه محصولات و خدمات آنها مهم است ، به این نوین گرافیک کمک کرده است تا تعداد گسترده ای از مشتریان را بدست آورد که روز به روز به رشد خود ادامه می دهند. برای ثبت سفارش باشماره 09904534705 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ روی لباس شیراز, چاپ روی لباس کار, چاپ روی لباس کرمان, چاپ روی لباس کرمانشاه, چاپ روی لباس کیش, چاپ روی لباس گلستان, چاپ روی لباس نوین گرافیک, چاپ روی لباس یزد, چاپ سابلومیشن, چاپ سابلومیشن چیست؟, چاپ سابلومیشن روی تیشرت, چاپ سابلومیشن روی لباس, چاپ طرح بچه گانه روی لباس, چاپ طرح شما روی لباس, چاپ عکس دلخواه روی لباس, چاپ عکس روی لباس, چاپ لباس, چاپ لباس اختصاصی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:02

آیا به دنبال راهی موثر و برجسته برای هیجان انگیز کردن مشتریان و صحبت در مورد نام تجاری خود بوده اید؟ارائه موفقیت آمیز برای مشاغل خود کار ساده ای نیست. اگر می خواهید طراحی خود را به روشی موثر نشان دهید ، الگوهای مدل چاپ پیکسل سوزنی  ​​بدون هیچ گونه تردیدی به شما کمک می کنند.

اگر این کار را انجام دادید ، باید از مدل های چاپ پیکسل  ​​استفاده کنید! اینپیکسلها ابزاری فوق العاده سرگرم کننده ، کاربردی و قدرتمند برای تبلیغ برند ، کارزارهای سیاسی ، رویدادها یا انتشار هر پیامی هستند.

چاپ روی پیکسل بیشتر برای نمایش مبارزات سیاسی ، همبستگی گروه ها ، پیام های سفارشی و غیره استفاده می شوند. آنها در چندین اندازه و شکل مختلف در دسترس هستند اما اغلب ازپیکسل به شکل گرد استفاده می شود.

چاپ پیکسل توسط شرکت ها ، سازمان های غیردولتی ، شرکت ها یا آژانس ها هنگامی که می خواهند یک کمپین یا رویداد خاص را انجام دهند هم استفاده می شود. جدا از این شرکت ها و آژانس ها ، کودکان و نوجوانان نیز دوست دارند بر روی تی شرت های خود پیکسل با عکس دلخواه نصب کنند.طراحی نشان بسته به نیاز کاربران از موارد ساده تا پیچیده متفاوت است. 

گاهی اوقات ، طراحی الگوی روی پیکسل کاملاً ساده است و فقط متنی روی آن چاپ شده است.

امروزه ، نشان های جالب در میان بچه ها بسیار مهم است. بیشتر اوقات طراحان گرافیک یک شخصیت کارتونی را روی نشان های دکمه نقش می بندند تا بتوانند توجه کودکان را به خود جلب کنند. 

 

چاپ پیکسل دسته کلیدی

حال سوالی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود این است که "از کجا می توان یک پیکسل  ​​چشم نواز را تهیه کرد". اگر شما هم نگران این سوال هستیددر وب سایت درستی قرار دارید.

با ارسال عکس به واتساپ نوین گرافیک  09904534705 پیکسل خود را یک روزه تحویل بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 249 تاريخ : جمعه 3 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:06

چاپ لیوان:

آیا شما در زمره کسانی هستید که آرزوی تغییر دارند؟ تغییر جزئی در زیستگاه روزانه شما زیاد نیست. فقط آنچه شما نیاز دارید این است که به فضای شخصی و حرفه ای خود دسترسی پیدا کنید. ما در اینجا راه حل های آماده برای تمام نیازهای منحصر به فرد شما ارائه می دهیم. شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک یکی از تولید کنندگانچاپ روی  لیوان سفارشی وچاپ لیوان  تبلیغاتی هستیم.

ما در اینجا لیوان های طراح برای شرکت های چند ملیتی مختلف ارائه می دهیم. لیوان های شیک ما توسط شرکت های بزرگی که مایل به گسترش آگاهی در بین مشتریان هدف هستنداین موارد شیک نمای جالبی برای فضاهای میز شرکت شما هستند.  یا اگر می خواهید زندگی خود را کمی رنگارنگ کنید ؛ شما می توانید انواع لیوان های سفارشی ما را سفارش دهید.

چاپ روی لیوان یک هدیه شخصی و معنادار را برای کریسمس ، روز مادر ، روز پدر ، روزهای تولد ، ولنتاین ، نامزدی ، سالگرد یا هر مناسبت ایجاد می کند . این لیوان های سرامیکی را می توان با هر نام شخصی سازی کرد. "پدر" ، "مادر" ، "پدربزرگ" ، "مادربزرگ" ، "برادر" ، "عمو" ، "بهترین رئیس" "بهترین دوست پسر" یا استفاده از نام کوچک یا نام مستعار چطور؟ هر چیزی روی این محصول عالی ، شوخ و منحصر به فرد ادامه دارد ، بنابراین اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد. 

چاپ لیوان

این طرح ها ، سبک ها ، الگوها و همچنین پیشنهادهای زیادی را نوین گرافیک به مشتریان برای تهیه چاپ روی لیوان عالی شخصی ارائه می دهد.

لیوان سفید کلاسیک را انتخاب کنید که قابل استفاده در ماشین ظرفشویی و مایکروویو است. یا لیوان جادویی تغییر گرما را انتخاب کنید. این لیوان دارای پوشش ویژه واکنش گرما است. همانطور که مایع داغ به لیوان شما اضافه می شود ، تصویر به آرامی آشکار می شود.

برای ثبت سفارش در شرگت تبلیغاتی نوین گرافیک باشماره 09904534705 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ اختصاصی روی ماگ, چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:55

چگونه لیوان ها را از طریق چاپ سابلیمیشن  شخصی سازی کنیم؟

من مطمئن هستم که کمد شما لیوانهای شخصی را که به عنوان هدیه دریافت کرده اید ، با نقوش زیبا یا عکس یا طرح از ابرقهرمانان مورد علاقه خود ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی یا شخصیت ها ، ذخیره می کند که این مورد را مورد پسند شما در تمام مدت قرار می دهد. اگر همیشه تعجب کرده اید که چگونه یک لیوان چاپ می شود ، پس به شما خواهیم گفت که بیشتر آنها با تجهیزات تصعید چاپ شده اند.

برای شروع چاپ روی لیوان ، به موارد زیر نیاز دارید:

چاپگر

جوهر

چسب ضد حرارت

دستگاه لیوان زن

لیوان خام (مخصوص چاپ)

تمامی محصولات برای چاپ لیوان در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک موجود است.

چاپ لیوان

اکنون که همه چیزهایی را که برای چاپ روی لیوان  نیاز دارید دانستید ، ما نحوه چاپ صحیح آنها را توضیح خواهیم داد.

ابتدا باید آنچه را که قرار است روی لیوان چاپ کنیم ، طراحی کنیم. بسته به هر لیوان ، حداکثر سطح چاپ ممکن است متفاوت باشد ، اما بیشترین متداول برای یک لیوان چاپ دو عکس روی لیوان است.اگر می خواهید از ورق های چاپ A4 به طور کامل استفاده کنید ، می توانید حداکثر 3 طرح را در هر برگ قرار دهید.به یاد داشته باشید که تصویر آینه باید در گزینه های چاپگر شما فعال شود (اگر این گزینه در دسترس نیست ، قبل از چاپ آن طرح را بچرخانید).

پس از چاپ ، طرح را با قیچی یا گیوتین برش دهید.کاغذ را دور لیوان قرار دهید ، آن را در وسط قرار دهید و آن را با نوار مقاوم در برابر حرارت ثابت کنید تا هنگام فشار دادن از هرحرکتی جلوگیری کنید.پرس حرارتی را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کرده و روی 180 ثانیه تنظیم کنید. مهم است که لیوان را در دمای اتاق نگه دارید ، بنابراین خیلی سرد نیست. در غیر این صورت ، می تواند پارامترهای فشار را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال ، اگر مواد در یک مکان بسیار سرد نگهداری شود ، ممکن است مجبور شوید کمی زمان را افزایش دهید.

لیوان را درون فشار لیوان قرار داده و روی فشار متوسط ​​تنظیم کنید.

پس از اتمام زمان فشار ، کاغذ را به سرعت بردارید ، اما مراقب باشید خود را نسوزانید.

اکنون می دانید که شخصی سازی لیوان با استفاده از چاپ سابلیمیشن چقدر آسان است و در صورت جذاب بودن طرح ها یا عکس های شما برای ایجاد تجارت چقدر قدرتمند است. لطفاً بخاطر داشته باشید که پارامترهای چاپی که به شما دادیم به مواد استفاده شده و شرایط محیطی بستگی خواهد داشت.

برای ثبت سفارش مواد اولیه برای چاپ لیوان یا چاپ لیوان توسط شرکت نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام برای ما پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ وتبلیغات نوین گرافیک ,چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان داخل ودسته رنگی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, چاپ روی لیوان سنندج, چاپ روی لیوان شیراز, چاپ روی لیوان شیشه ای, چاپ روی لیوان فوری, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:30

لینک دوستان

خبرنامه